Інститут інноваційних технологій і змісту освіти інформує, що з метою належного виконання наказу Міністерства освіти і науки України "Питання підготовки та проведення Всеукраїнської військово-патріотичної спортивної гри "Зірниця” від 21.09.2010 № 886 розроблено проект Порядку проведення Всеукраїнської військово-патріотичної спортивної гри "Зірниця”.
Просимо обговорити даний проект на засіданнях методичних об’єднань, під час курсів підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури та захисту Вітчизни, працівників позашкільних навчальних закладів. Залучити до обговорення батьківську громадськість.
Гра складається з двох частин: 1) Конкурси: - Конкурс стройової підготовки; - Воєнно-історичний конкурс; - Вогнева підготовка; - Метання "гранати"; - Долікарська допомога; Топографічна підготовка. 2) Воєнізована естафета "Десант" з такими елементами: - Передача інформації; - Подолання імпровізованої смуги перешкод: - конкурс на уважність; - подолання інженерних та природних перешкод; - метання „гранати” в ціль; - рух за азимутом; - подолання зараженої ділянки місцевості; - захоплення штабу; - повернення на вихідних рубіж з евакуацією учасника.
Пропозиції за результатами обговорення щодо вдосконалення даного документу просимо надсилати до 20 січня 2011 року у письмовому вигляді.
Примірний порядок ведення та визначення критеріїв постановки на внутрішньошкільний облік учнів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, які вчинили злочин або схильні до їх вчинення
Постановка учнів на внутрішньошкільний облік загальноосвітнього та професійно-технічного навчальних закладів, спрямована на удосконалення роботи по профілактиці правопорушень, посилення соціального і правового захисту дітей, створенню системи роботи з учнями, які вчинили злочин або схильні до їх вчинення.
Постановка на внутрішньошкільний облік носить виключно профілактичний характер та є підставою для проведення індивідуальної профілактичної роботи в межах компетенції навчального закладу, яка регламентується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», Конвенцією ООН про права дитини, Примірним положення про загальноосвітній навчальний заклад (затвердженим Постановою Кабінету Міністрів від 27 серпня 2010 р. № 778), Примірним статутом загальноосвітнього навчального закладу (затвердженим наказом Міністерства освіти і науки від 29 квітня 2002 р. № 284), Примірним положенням про раду загальноосвітнього навчального закладу затвердженим наказом Міністерства освіти і науки від 27 березня 2001 р. № 159, орієнтованим положенням про організацію виховної роботи в професійно-технічних навчальних закладах Міністерства освіти і науки України затвердженим наказом Міністерства освіти і науки від 16 квітня 2002 р. № 257.
Згідно з аналізом зазначених вище документів, посадових обов`язків педагогічних працівників вважаємо доцільним термін «внутрішньошкільний облік» змінити на «посилене психолого-педагогічне супроводження».
Підставою для постановки на внутрішньошкільний облік (посилене психолого-педагогічне супроводження дітей) може вважатися: - невідвідування або систематичні пропуски навчальних занять без поважних причин; - неодноразове порушення Статуту школи, систематичне невиконання домашніх завдань, відмова від роботи та порушення дисципліни на уроках; - жорстока поведінка, рукоприкладство по відношенню до інших неповнолітніх, в тому числі бійки, що привели до тілесних ушкоджень; - знущання над учнями іншої національності, віросповідання, расової приналежності (порушення Конвенції ООН про права дитини); - вчинення злочину, яке несе за собою притягнення неповнолітнього до відповідальність.
Розгляд питання про постановку на внутрішньошкільний облік (посилене психолого-педагогічне супроводження дітей) здійснюється Комісією по профілактиці правопорушень навчального закладу, яка створюється Радою навчального закладу відповідно до п. 4.3.5 Примірного статуту загальноосвітнього навчального закладу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 29 квітня 2002 р. № 284 за наявності: - заяви класного керівника, вихователя або соціального педагога; - характеристик на неповнолітнього, підготовлених класним керівником вихователя, психологом, соціальним педагогом школи; - акта обстеження умов проживання неповнолітнього, складеного службою у справах дітей або кримінальною міліцією у справах неповнолітніх на замовлення навчального закладу; - довідок класного керівника, вихователя, психолога, соціального педагога про профілактичну роботу з неповнолітнім з відповідними датами, бесідами, протоколами зустрічей з батьками або особами, що їх замінюють; - виписка оцінок за останній семестр (у разі постановки на внутрішньошкільний облік (посилене психолого-педагогічне супроводження) з приводу ухилення від навчальних занять); - доповідні вчителів-предметників з приводу успішності засвоєння знань, відвідування та поведінки на уроках, інші матеріали, які підтверджують необхідність постановки на внутрішньошкільний облік неповнолітнього (посилене психолого-педагогічне супроводження).
Для постановки неповнолітнього на внутрішньошкільний облік (посилене психолого-педагогічне супроводження) на засіданні Комісії з профілактики правопорушень розглядаються питання стосовно кожного випадку окремо.
Рішення про постановку на внутрішньошкільний облік (посилене психолого-педагогічне супроводження), або відмова, фіксується у протоколі засідання Комісії із зазначенням переліку заходів з проведення профілактичної роботи, відповідним визначенням термінів та відповідальних.
У випадку прийняття рішення про постановку учня на внутрішньошкільний облік (посилене психолого-педагогічне супроводження) в протоколі зазначаються: - терміни розробки індивідуальних планів роботи з учнем класного керівника, психолога, соціального педагога; - залучення спеціалістів (медичних робітників, соціальних робітників, психологів, служби у справах неповнолітніх) для проведення консультацій з неповнолітніми, його батьками або особами, що їх замінюють; - форми, періодичності термінів контролю за поведінкою підлітка, відвідуванням ним занять, засвоєння освітніх програм; - виявлення здібностей дитини та клопотання перед закладами позашкільної освіти, щодо відвідування гуртків, за місцем проживання з наданням в подальшому інформації про проведену роботу з учнем; у випадку відвідування інших гуртків, надання характеристики на учня керівником гуртка з рекомендаціями для загальноосвітнього навчального закладу.
Підставою для зняття з внутрішньошкільного обліку (посиленого психолого-педагогічного супроводження) учня може бути: - покращення ситуації, яка була причиною постановки на внутрішньошкільний облік (посилене психолого-педагогічне супроводження): - ліквідація неуспішності; - відсутність пропусків навчальних занять; - закінчення загальноосвітнього або професійно-технічного навчального закладу; - зміна місця навчального закладу.
Рішення про зняття з внутрішньошкільного обліку (посиленого психолого-педагогічного супроводження) учнів приймається Комісією по профілактиці правопорушень на підставі спільного клопотання заступника директора з виховної роботи, соціального педагога, психолога, класного керівника, вихователя або представника служби у справах дітей за наявності відповідних документів.
Збір і узагальнення матеріалів щодо роботи з учнем, який знаходиться на внутрішньошкільному обліку (посиленому психолого-педагогічному супроводженні), покладається на особу, яка персонально в межах своїх службових обов’язків відповідає за організацію роботи по профілактиці правопорушень в загальноосвітньому та професійно-технічному навчальному закладі.
Основне призначення фізкультхвилинок, які проводяться під час занять, — підвищити працездатність, зняти втому, дати відпочинок організму, в першу чергу — нервовій системі та мускулам. (дивись далі)
Те, що дозволяється представникам інших професій, суворо забороняється вчителям, адже вони є взірцем. Взірцем зовнішнього вигляду, стилю, поведінки, культури... «Що у вас за вигляд? Негайно перевдягніться!». Мабуть, хоч раз у житті кожний учитель отримував подібного характеру зауваження від директора школи. Так, директор не може вам заборонити виражати власні погляди, але, погодьтеся, школа - це далеко не те місце, де треба показувати весь вміст вашого гардеробу та хвастатись останніми модними придбаннями
Для фахівця, науковця дуже важливим є володіння методологією підготовки наукової публікації. Написання реферату, наукової статті, тез доповідей на конференції повинно відповідати вимогам жанру публікації і відповідно сприйматись читачами і слухачами. Це висуває певні вимоги до логіки побудови їх, форми, стилю і мови.
При написанні наукових публікацій для фахових видань, збірників конференцій, наукових журналів, необхідно пам'ятати про їх відповідність вимогам Вищої атестаційної комісії України (ВАК).
Шановні колегі, тут ви знайдете посилання для скачування календарного планування у початковій школі.(Програми для середньої загальноосвітньої школи 1-4 класи „Початкова школа”, Київ, 2006 рік)