10 клас Лабораторні роботи Дослідне підтвердження закону Бойля-Маріотта Вимірювання відносної вологості повітря за точкою роси Визначення модуля пружності гуми Визначення питомого опору провідника Послідовне і паралельне з'єднання провідників Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму Спостереження дії магнітного поля на струм Визначення заряду електрона Лабораторний практикум Дослідження залежності між тиском, об'ємом і температурою газу Спостереження броунівського руху Визначення коефіцієнту поверхневого натягу води методом відривання петлі Визначення коефіцієнту лінійного розширення твердого тіла Вимірювання відносної вологості повітря Вимірювання електроємності конденсатора Дослідження залежності опору металів від температури Дослідження залежності опору напівпровідників від температури Зняття вольт-амперної характеристики напівпровідникового діода Вивчення транзистора Розширення меж вимірювання амперметра і вольтметра Вимірювання індукції магнітного поля постійного магніту
11 класс Лабораторні роботи
1. Вивчення явища електромагнітної індукції 2. Визначення прискорення вільного падіння за допомогою маятника 3. Визначити показник заломлення скла 4. Спостереження інтерференції і дифракції світла 5. Визначення довжини світлової хвилі за допомогою дифракційної решітки 6. Спостереження суцільного і лінійчастого спектрів 7. Вивчення треків заряджених частинок за готовими фотографіями
Фізичний практикум 1.Визначення індуктивності котушки 2.Дослідження електромагнітних коливань за допомогою осцилографа 3.Вивчення резонансу в електричному коливальному контурі 4.Вивчення будови і дії трансформатора 5.Складання діючої моделі радіоприймача 6.Проведення якісного спектрального аналізу речовини 7.Вивчення явища фотоефекту 8.Вивчення іонізуючих випромінювань за допомогою газорозрядного лічильника та камери Вільсона. 9. Вивчення вільних і вимушених коливань
Назва: Педагогічний програмний засіб. Історія середніх віків. 7 клас
Розробник: ТОВ "Компанія "Дієз-продукт” Формат: мультимедійний диск Розмір: 1,7 Гб
Педагогічний програмний засіб «Історія середніх віків, 7 клас» (далі – ППЗ) розроблений відповідно до видання: «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Всесвітня історія. 5—12 класи.» — Київ-Ірпінь, «Перун». — 2005.
Автор-Ірина Глибицька Формат:РРТ Жанр:Навчання Розмір:20 Мб Звук:є Кількість слайдів:35 Мова: українська
Чудова презентація - гра, яка допоможе діткам запамятати букви та співвіднести звук із буквою. Тут називається не буква (бе, еф тощо), а саме звук (як того вимагає підготовка до школи). При наведенні мишкою літера виділяється та звучить, при натисканні переходить на слово-картинку, яке починається на обрану літеру.
Склад сiм’ї (повна, неповна, кiлькiсть дiтей у сiм’ї)
Адреса (повнiстю, iндекс, район)
Телефон (домашнiй, мобiльний або контактний)
Батько (прiзвище, iм’я, по батьковi)
Мiсце роботи (посада, телефон)
Мати (прiзвище, iм’я, по-батьковi)
Місце роботи (посада, телефон)
Батько (прiзвище, iм’я, по-батьковi)
Місце роботи (посада, телефон)
Що ще Ви хотiли б повiдомити про свою дитину вчителевi? (Чи часто дитина хворiє, якi має хронiчнi захворювання, звички, особливi риси характеру, тощо).
З метою визначення рівня засвоєння учнями загальноосвітніх навчальних закладів навчального матеріалу, передбаченого Державним стандартом базової загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 24 від 14 січня 2004 р., та якісної підготовки проекту нового Державного стандарту змісту освіти у 5-8 класах проводяться підсумкові контрольні роботи з української мови, математики, історії України, іноземної мови (перша мова – англійська, французька, німецька) та російської мови (у школах (класах) з російською мовою навчання). На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 16.02.2011р. № 141 надсилаємо методичні рекомендації (затверджені листом МОН № 1/9-151 від 04.03.2011) щодо особливостей проведення підсумкових контрольних робіт у 2010/2011 навчальному році що додаються.
Підсумкові контрольні роботи у 5-8 класах загальноосвітніх навчальних закладів проводяться письмово з таких предметів: українська мова, математика, історія України, іноземна мова (перша мова — англійська, французька, німецька) та російська мова (у школах з російською мовою навчання). Дату проведення підсумкових контрольних робіт визначають Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у період з 10 по 20 травня цього року.
Варіанти завдань підсумкової контрольної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади за посібниками, зазначеними нижче. Навчальні заклади визначають не менш ніж п’ятнадцять варіантів для кожного класу (для іноземної мови - не менше ніж десять). Якщо кількість учнів у класі менша за п’ятнадцять, кожен з них отримує окремий варіант. Якщо наповненість класу перевищує 15 осіб (для іноземної мови - десять), той самий варіант не може повторюватись більше ніж двічі, якщо наповненість класу перевищує 30 осіб — більше ніж тричі.
На проведення підсумкової контрольної роботи відводиться 45 хвилин, з іноземної мови – 90 (на окремих уроках). Відлік часу починається після вступної бесіди вчителя та інструктажу.
Розробки занять підготовчих курсів для майбутніх першокласників ЗАНЯТТЯ 5 Тема. Людина
Мета: засвоїти слова до зазначеної теми; розвивати мовлення дiтей; ввести поняття попереднє, наступне число.
Хід заняття
1. Повторення матерiалу
Гра «Зваримо борщ», «Зваримо компот». (Дiвчата стають у коло, передають одна однiй iграшкову каструлю, по черзi називають овочi, якi необхiдно взяти, щоб зварити борщ; аналогiчно хлопцi «варять компот»).
2. Вивчення нового матеріалу
Засвоєння слiв: обличчя, очi, вії, брови, нiс, вуха, щоки, підборiддя, волосся, долоні. Використовуємо ляльку або малюнки; уривок iз казки «Золотий ключик, або пригоди Буратiно» (див. додаток).
- А тепер спробуйте вiдгадати загадки.
• Дуже довга в нього шия
Та смугаста, як у змiя.
Через це через паркан
Заглядає, нiби кран. (Жираф)
• Довгi ноги, довгий нiс,
Прилетiв — обiд принiс:
Смачних жабенят
Для своїх малят. (Журавель)
• Довгi вуха, куций хвiст,
Моркву i капусту їсть.
В снiжну зиму залюбки
Обгризає яблуньки. (Зайчик)
• Є голова, та нема волосся,
Є очi, та немає брiв,
Є крила, та не лiтає,
В холодi - не мерзне,
Спеки не боїться. (Риба)
3. Робота зi звуками
Дiти, який перщий звук в словi риба? Сьогоднi ми потренуємося вимовляти цей звук чiтко та виразно.
Чистомовка
Ро-ро-ро — їхали в метро.
Рi-рi-рi — Живемо у добрi.
Ра-ра-ра — Починається гра.
Ру-ру-ру — Дуже хочем грати в гру.
Рi-рi-рi — Новi правила у грi.
4. Фiзкультхвилинка (вправи на увагу з використанням нових слiв).
Мета: познайомитися з учнямн; повторити правила спiлкування з дорослими, однолiтками; ознайомити учнiв iз зошитом в клітинку, вимогами до оформлення зошита; повторити назви геометричних фiгур; поняття «ліворуч», «праворуч».