Головна| Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS                                      Субота, 30.11.2024, 18:00  
наша шкільна країна 
    Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2  Покровської міської ради Донецької області      

Ви увійшли як Гість          Група "Гости"            Вітаю Вас Гість          Увага!            ***    Шановні батьки! ЗОШ №2 Покровської міської ради Донецької області оголошує прийом учнів до 1-х  класів на 2023-2024 навчальний рік. Будемо раді прийняти Вашу дитину у нашу шкільну родину.  Увага! Набір до 1 класу (2023-2024 н.р.), який  працюватиме за програмою науково-педагогічного проекту "Інтелект України" розпочався.  Поспішайте.             *** НЕ КАЖІТЬ, ЩО У ВАС НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ. ЙОГО У ВАС РІВНО СТІЛЬКИ Ж, СКІЛЬКИ ЙОГО БУЛО У МІКЕЛАНДЖЕЛО, ЛЕОНАРДО ДА ВІНЧІ, АЛЬБЕРТА ЕЙНШТЕЙНА, БІЛА ГЕЙТСА. (Джексон Брау)    ***ЛЮДИНА ОСВІЧЕНА ТА, ЯКА ЗНАЄ ДЕ ЗНАЙТИ ТЕ, ЧОГО ВОНА НЕ ЗНАЄ. (Георг Зіммель)***        .***     НЕЗАМІННИХ ЛЮДЕЙ НЕМАЄ. АЛЕ Є ТІ, КОГО НЕ ХОЧЕТЬСЯ ЗАМІНЮВАТИ                    ***)    *** 
Меню сайту
Категорії розділу
нарадча вчительська кімната [129]
рекомендації, поради, інструкції
Голос профкому [8]
сторінка психолога [12]
Класному керівнику [41]
МО вчителів математики [10]
МО вчителів Мистецтво+Культура+Технології [50]
МО вчителів початкових класів [37]
МО вчителів украiiнськоi мови та лiтератури [24]
МО вчителів вчителів суспільних дисциплін [0]
МО учителів англійської мови [16]
МО вчителів природничого циклу [15]
МО вчителів російської мови [0]
Міні-чат
Наше опитування
хто, на вашу думку, допоможе вам у складній ситуації

Всього відповідей: 61
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 

 

mongovua

umo

Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації

Інститут модернізації змісту освіти

nus

osnova

Портал освітян України

Учительська

Головна » Учительська » шкільні МО » сторінка психолога

Причина недисциплінованості

Причина   недисциплінованості. 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

Бажана поведінка

Мета дитини

Реакція вчителя

Відгук учня

Альтернативи поліпшення

1.Мені добре тільки тоді, коли на мене звертають  увагу. 

Домогтися уваги

Відчуття: докучливий.

Поведінка:намагається

вмовити, підбадьорити.

Тимчасово зупиняється, а

потім знову продовжує або робить щось інше, щоб звернути на себе увагу.

Не звертати на нього увагу, коли поводиться погано.

Звернути увагу на позитивні вияви поведінки,

коли учень цього не сподівається. Треба знати,

що покарання, умовляння, заохочення – це все

вияви уваги і тільки заохочують таку поведінку. 

2.Мені добре тільки тоді,коли я перебуваю в центрі уваги, верховоджу або показую, що ніхто не може мене примусити щось робити

Виявити  силу,

зверхність

Відчуття: злий, відчуває,що його авторитет під загрозою.

Поведінка: намагає -

ться обстоювати свій авторитет.

Активно – пасивна агресивна поведінка підсилюється або дитина нібито змінює поведінку.

Уникнути конфлікту. Треба допомогти дитині

навчатися, як застосовувати силу в добрий спосіб. Треба бути свідомим того, що воювати

або піддатися означає: дитина виграла і ще більше старатиметься брати верх. 

3. Мені добре тільки тоді, коли роблю шкоду

іншим, бо мене образили. Мене не люблять. 

 

Помститися

Відчуття: дуже ображений.

Поведінка: хоче відплатити тим самим.

Вишукує спосіб мститися

далі і продовжує та підсилює поведінку або виявляє її іншим способом.

Не показуйте відчуття образи.

Не карати і не мститися.

Треба виробляти правильне спілкування -  переконати дитину, що її люблять.  

4. Мені добре тільки тоді, коли всі переконані, що від мене

не можна нічого доброго сподіватися.

 

Домогтися комфортності

Відчуття: безсилля.

Поведінка: не хочу навіть спробувати.

Пасивний – ніякої реакції,

Нічого не змінюється.

Перестаньте критикувати дитину.

Підбадьорюйте будь-яку ініціативу, спробу, дарма, що вона мала. Не піддавайтеся. Доведіть, що дитина є великою цінністю.

  

           Треба переглянути відчуття свої й учня, коли намагаєтеся виправити поведінку.

 

Категорія: сторінка психолога | Додав: viza (07.01.2012)
Переглядів: 1108 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Погода у Покровську

Безпека в Інтернеті

Видавництво «Шкільний світ»
Календар
Архів записів
Пошук

   

          ЗОШ №2  Покровської міської ради  Донецької обл. 

  Copyright MyCorp © 2013

Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz