Міністерство освіти звернулося до атестаційних комісій з вимогою зменшити обсяг паперообігу та звітів під час атестації вчителів, оскільки це лише створює видимість роботи "Покладення на педагогічних працівників обов’язків з підготовки зайвих звітів та штучне збільшення паперообігу лише створюють видимість роботи атестаційних комісій і, як правило, приховують неналежну організацію роботи з вивчення професійної діяльності осіб, які атестуються та відсутність дієвого контролю за організацією навчально-виховного процесу", - йдеться у листі міністерства, що підписаний заступником міністра Борисом Жебровським.
Також у міністерстві наголосили, що вимоги голів та членів атестаційних комісій про надання педагогічними працівниками, які атестуються, будь-яких звітів про роботу, є порушенням норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
"Підготовка та оформлення великої кількості матеріалів призводить до перенавантаження педагогічних працівників, відволікає їх від виконання своїх безпосередніх обов’язків та негативно позначається на якості роботи", - повідомляється в листі. Водночас у міністерстві зауважили, що педагогічні працівники, які претендують на присвоєння педагогічних звань "викладач-методист", "учитель-методист", "вихователь-методист", "практичний психолог-методист", "педагог-організатор-методист", "керівник гуртка-методист" повинні мати власні методичні розробки, що пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами.
ПОДРОБИЦІ |