1. Працюйте над розвитком культури досягнень.
Учитель має сприяти створенню під час уроку умов, у яких навчання стане захопливим та цікавим. Ви маєте заохочувати дітей виявляти активність, не боятися ставити питання. Спробуйте поставити перед учням складні, але досяжні цілі. Проводьте на уроках вікторини та ігри.
2. Введіть інтереси своїх дітей у навчальний план.
Ви можете включити учнів у навчальний процес, використовуючи можливості довгострокових проектів, практичних занять та групових завдань. Допоможіть їм знайти зв’язок між досліджуваним матеріалом і цілком реальними ситуаціями. Влаштуйте ярмарок винахідників на уроках фізики і учні неодмінно вразять вас своєю креативністю.
3. Підтримайте своїх учнів.
Добрі слова, подяка чи заохочення, почуті від учителя, значать для учнів дуже багато. Ви маєте знати сильні сторони та переваги кожного учня та обов’язково підтримувати дитину, вказуючи їй на її можливості. Важливо пам’ятати, що заохочення заслуговують не тільки відмінники, а й ті, хто демонструє старання та успіхи в освоєнні предмета. Коли діти відчують вашу підтримку, вони стануть більш активними в навчанні.
4. Заохотьте батьків брати участь у вихованні та навчанні.
Поясніть батькам, яким чином вони можуть проявити свою активність, як вони можуть допомогти своїй дитині у навчанні. Для прикладу, батьки можуть приєднуватися до батьківського комітету класу, таким чином інтегруюючись у шкільне середовище. Також батькам слід контролювати та дисциплінувати своїх дітей, однак не надмірно.
5. Школа має бути безпечною зоною!
Тільки почуваючись комфортно, відчуваючи повну безпеку та захищеність, учні зможуть добре зосередитись під час занять. Ви можете зробити школу безпечною, поступово впроваджуючи дисциплінарні правила. Переконайтесь у тому, що діти вам довіряють і знають, що при виникненні будь-яких проблем, пов’язаних з потенційною небезпекою, вони зможуть про все розповісти вам.
6. Допоможіть учням навчатися на практиці.
Вам слід заохочувати та підтримувати дітей, які беруть участь у позашкільних заходах, відвідують гуртки та різноманітні секції. Створення спортивної команди, групи молодих науковців та дослідників на базі декількох класів — чудовий спосіб зміцнення стосунків між учнями, особливо якщо діяльність таких команд отримує підтримку з боку вчителів.
|