Додаток 4. Використання матеріалів газети „КОЛОСОЧОК” у професійній діяльності учителів початкових класів. Природознавство, 2 клас.
№ з/п Тема уроку Матеріали у газеті
„КОЛОСОЧОК”, серії книг „Бібліотечка “КОЛОСКА”
1. Земля, її форма. 1) № 4, 5/2012 „ЯК СТАРОДАВНІ ЛЮДИ УЯВЛЯЛИ СОБІ ЗЕМЛЮ”, казка „На чому тримається Земля?”, читацька пошта „Чудеса природи поруч”, дискусія у „КЛУБІ ТРЬОХ ЗЕРНЯТ”: які науки вивчають Землю? ЗАВДАННЯ ВІД РОЗУМНИКА: з’єднай назву науки та об’єкт її вивчення.
2. Рух Землі навколо Сонця. Рік. Уявлення про причини зміни пір року на Землі. Чому змінюються пори року?: науково-популярна книга для молодшого шкільного віку/за ред.. Дарії Біди – Львів: СТ „Міські інформаційні системи”, 2013. – (серія „Бібліотечка “КОЛОСКА”).
3. Осінь. Осінні місяці. 1) № 19/2013 „ОСІНЬ”, „Казка про Зайчика і пори року. Осінь”;
2) Чому змінюються пори року?: науково-популярна книга для молодшого шкільного віку/за ред.. Дарії Біди – Львів: СТ „Міські інформаційні системи”, 2013. – (серія „Бібліотечка “КОЛОСКА”). Секрети осені „В осіннім лісі всюди казка”: с. 26–28.
4. Ознаки живої та неживої природи. № 17/2012 „ЖИВИЙ ЧИ НЕЖИВИЙ”, „Казка про Ведмедя і Старий Дуб”.
5. Осінні явища в житті рослин. № 21/2013 „ЯК ЗИМУЮТЬ ДЕРЕВА?”
6. Гриби: їстівні та отруйні. № 21/2013 „ЯК ЗИМУЮТЬ ДЕРЕВА?”, додаток із завданням „ГРИБИ”
7. Осінні явища в житті тварин. Комахи восени. Птахи восени. Перелітні та осілі птахи. Звірі восени. Підготовка звірів до зими. № 22/2013 „ЯК ТВАРИНИ ГОТУЮТЬСЯ ДО ЗИМИ?”, казка „В очікуванні зими”, ЗАВДАННЯ ВІД ЛАПУНІ ЛАПУНІ: „Як тварини підготувалися до зими?”
8. Зима. Ознаки зими. Планування спостережень за природою взимку. 1) № 20/2013 „ЗИМА”, „Казка про Зайчика і пори року. Зима”;
2) № 21/2013 „ЯК ЗИМУЮТЬ ДЕРЕВА?” ЛАБОРАТОРІЯ ПУСТУНЧИКА: зимові спостереження;
3) Чому змінюються пори року?: науково-популярна книга для молодшого шкільного віку/за ред.. Дарії Біди – Львів: СТ „Міські інформаційні системи”, 2013. – (серія „Бібліотечка “КОЛОСКА”). Секрети зими „Прийшла зима – і фарб уже немає”: с. 28–31.
9. Рослини взимку. № 21/2013 „ЯК ЗИМУЮТЬ ДЕРЕВА?”
10. Тварини взимку. Птахи і звірі взимку. Турбота людей про тварин взимку. 1) № 22/2013 „ЯК ТВАРИНИ ГОТУЮТЬСЯ ДО ЗИМИ?”, казка „В очікуванні зими”;
2) № 1/2012 „ПОТУРБУЙТЕСЬ ПРО ПЕРНАТИХ ДРУЗІВ”, кросворд „ГОДІВНИЦЯ”;
3) № 2/2012 „ТАТУ, ЗРОБІМО ГОДІВНИЦЮ!”
11. Практична робота. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи. № 31/2012 „НОВОРІЧНИЙ ПОДАРУНОК”.
12. Весна та її ознаки. Планування спостережень за природою навесні. 1) № 17/2013 „ВЕСНА”, „Казка про Зайчика і пори року. Весна”;
2) Чому змінюються пори року?: науково-популярна книга для молодшого шкільного віку/за ред.. Дарії Біди – Львів: СТ „Міські інформаційні системи”, 2013. – (серія „Бібліотечка “КОЛОСКА”). Секрети весни „У природі вже пахне весною”: с. 22–24;
3) № 11/2013 „ПУХНАСТИЙ ДЖМЕЛИК”, ЗАВДАННЯ ВІД РОЗУМНИКА: спостерігайте за життям джмелів;
4) № 30/2012 „ЯК ЖИВУТЬ МУРАХИ?”
13. Повітря та його властивості. № 9/2013 „ПОВІТРЯ І ТВОЄ ЗДОРОВ`Я”, ЛАБОРАТОРІЯ ПУСТУНЧИКА: дослідження чистоти повітря.
14. Ранньоквітучі трав’янисті рослини. 1) № 6/2013 „ПЕРВОЦВІТИ”.
15. Літо та його ознаки. 1) № 18/2013 „ЛІТО”, „Казка про Зайчика і пори року. Літо”;
2) Чому змінюються пори року?: науково-популярна книга для молодшого шкільного віку/за ред.. Дарії Біди – Львів: СТ „Міські інформаційні системи”, 2013. – (серія „Бібліотечка “КОЛОСКА”). Секрети літа „А літечко несе тепло і ласку”: с. 24–26.
16. Планування спостережень за природою влітку. Правила поведінки у лісі влітку. № 16/2013 „ЛІТО, ЛІТО, ЛІТЕЧКО!”, казка „Пошановувачі суниць”.
17. Червона книга України. Червонокнижні рослини свого краю. № 5/2013 „ЧЕРВОНА КНИГА УКРАЇНИ”.
18. Міні-проект: квіти в моєму житті. 1) № 25/2013 „КІМНАТНІ РОСЛИНИ І ТВОЄ ЗДОРОВ’Я”;
2) № 6/2013 „ПЕРВОЦВІТИ”.
19. Запитання до природи: які рослини є символами України? № 9/2012 „НАЙУЛЮБЛЕНІШЕ ДЕРЕВО В УКРАЇНІ”. |