Педагогічний програмний засіб "Природознавство, 3 клас" Серия: Педагогічно-програмний засіб Розробка: "Квазар-Мікро" Формат: мультимедійний диск (+ 5%) Розмір: 492 Мб Захист: немає
Комплекс розроблено згідно з чинними навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими Міністерством освіти і науки України.
Мета педагогічного програмного засобу полягає в посиленні позитивної мотивації до навчання історії, активізації пізнавального інтересу учнів до вивчення природознавства, розвитку їх умінь самостійно здобувати знання, формуванні інформаційної компетентності особистості, що передбачає оволодіння уміннями здобувати, критично осмислювати та використовувати різноманітну інформацію.
Автор-Ірина Глибицька Формат:РРТ Жанр:Навчання Розмір:20 Мб Звук:є Кількість слайдів:35 Мова: українська
Чудова презентація - гра, яка допоможе діткам запамятати букви та співвіднести звук із буквою. Тут називається не буква (бе, еф тощо), а саме звук (як того вимагає підготовка до школи). При наведенні мишкою літера виділяється та звучить, при натисканні переходить на слово-картинку, яке починається на обрану літеру.
Склад сiм’ї (повна, неповна, кiлькiсть дiтей у сiм’ї)
Адреса (повнiстю, iндекс, район)
Телефон (домашнiй, мобiльний або контактний)
Батько (прiзвище, iм’я, по батьковi)
Мiсце роботи (посада, телефон)
Мати (прiзвище, iм’я, по-батьковi)
Місце роботи (посада, телефон)
Батько (прiзвище, iм’я, по-батьковi)
Місце роботи (посада, телефон)
Що ще Ви хотiли б повiдомити про свою дитину вчителевi? (Чи часто дитина хворiє, якi має хронiчнi захворювання, звички, особливi риси характеру, тощо).
Розробки занять підготовчих курсів для майбутніх першокласників ЗАНЯТТЯ 5 Тема. Людина
Мета: засвоїти слова до зазначеної теми; розвивати мовлення дiтей; ввести поняття попереднє, наступне число.
Хід заняття
1. Повторення матерiалу
Гра «Зваримо борщ», «Зваримо компот». (Дiвчата стають у коло, передають одна однiй iграшкову каструлю, по черзi називають овочi, якi необхiдно взяти, щоб зварити борщ; аналогiчно хлопцi «варять компот»).
2. Вивчення нового матеріалу
Засвоєння слiв: обличчя, очi, вії, брови, нiс, вуха, щоки, підборiддя, волосся, долоні. Використовуємо ляльку або малюнки; уривок iз казки «Золотий ключик, або пригоди Буратiно» (див. додаток).
- А тепер спробуйте вiдгадати загадки.
• Дуже довга в нього шия
Та смугаста, як у змiя.
Через це через паркан
Заглядає, нiби кран. (Жираф)
• Довгi ноги, довгий нiс,
Прилетiв — обiд принiс:
Смачних жабенят
Для своїх малят. (Журавель)
• Довгi вуха, куций хвiст,
Моркву i капусту їсть.
В снiжну зиму залюбки
Обгризає яблуньки. (Зайчик)
• Є голова, та нема волосся,
Є очi, та немає брiв,
Є крила, та не лiтає,
В холодi - не мерзне,
Спеки не боїться. (Риба)
3. Робота зi звуками
Дiти, який перщий звук в словi риба? Сьогоднi ми потренуємося вимовляти цей звук чiтко та виразно.
Чистомовка
Ро-ро-ро — їхали в метро.
Рi-рi-рi — Живемо у добрi.
Ра-ра-ра — Починається гра.
Ру-ру-ру — Дуже хочем грати в гру.
Рi-рi-рi — Новi правила у грi.
4. Фiзкультхвилинка (вправи на увагу з використанням нових слiв).
Мета: познайомитися з учнямн; повторити правила спiлкування з дорослими, однолiтками; ознайомити учнiв iз зошитом в клітинку, вимогами до оформлення зошита; повторити назви геометричних фiгур; поняття «ліворуч», «праворуч».
Основне призначення фізкультхвилинок, які проводяться під час занять, — підвищити працездатність, зняти втому, дати відпочинок організму, в першу чергу — нервовій системі та мускулам. (дивись далі)
Шановні колегі, тут ви знайдете посилання для скачування календарного планування у початковій школі.(Програми для середньої загальноосвітньої школи 1-4 класи „Початкова школа”, Київ, 2006 рік)