1.2. Система організації роботи класного керівника
1. Підвищення теоретичного й методичного рівня.
1.1. Робота класного керівника з самоосвіти та участь в інших індивідуальних формах методичної роботи.
1.2. Участь у методичних об'єднаннях та інших активних колективних формах методичної роботи.
1.3. Вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду.
1.4. Участь у районних і міських конференціях, педчитаннях, семінарах, курсовій перепідготовці.
2. Організація життєдіяльності учнівського колективу.
2.1. Збереження контингенту. Відвідування учнями позакласних занять.
2.2. Створення умов для роботи: обладнання й оформлення класної кімнати, санітарний стан, збереження інвентаря.
2.3. Наявність учнівського самоврядування, його діяльність, робота з активом, виконання учнями доручень, їхня активність.
2.4. Організація виконання режиму дня та правил для учнів.
3. Підготовка й проведення позаурочних навчальних занять.
3.1. Поглиблення знань учнів з основ наук і формування пізнавальних інтересів у процесі проведення позаурочних заходів та індивідуальної роботи.
3.2. Здійснення взаємозв'язку з учителями-предметниками.
4. Планування і проведення виховних заходів.
4.1. Планування і проведення виховних заходів у світлі вимог Національної Доктрини розвитку освіти, Концепції загальноосвітньої середньої освіти (12-річна школа), Концепції національного виховання, методичних рекомендацій МОН України за основними напрямами виховної роботи.
4.2. Реалізація ідеї захисту дитини.
4.3. Організаційно-педагогічна робота з учнями (чергування, огляди, збори тощо).
4.4. Робота з батьками. |