Форми роботи з учнями
Пізнавальна діяльність:
— усні журнали; — класний лекторій;
— екскурсії; — конкурси, турніри, олімпіади;
— навчальна конференція тощо.
Ціннісно-орієнтовна діяльність:
—диспути; — уроки культури; — бесіди за круглим столом.
Художньо-естетична діяльність:
— концерти самодіяльності; — виставки;
— свята, тематичні вечори; — години поезії, музики, пісні;
— художні конкурси; — театральні вистави.
Вільне спілкування:
— класні свята, «вогники»; — вечори відпочинку;
— дні народження; — прогулянки;
— змагання.
Суспільна корисна діяльність:
— шефська робота; — прибирання школи та подвір'я.
Форми виховної роботи
Класні години:
• «Духовна краса людини» • «Совість, воля, егоцентризм»
• «Здорові звички — здоровий спосіб життя» • «Про честь людини»
• «Про дівочу гордість і чоловічу гідність» • «Закон і право»
• «Самоорганізація, самодисципліна, відповідальність — як виховати ці якості»
• «Праця — найголовніше у моєму житті»
Анкета думок:
з приводу боротьби з наркоманією, СНІДом.
Диспути:
• «Я серед людей — це проблема» •«Любов'ю дорожити вмійте. Що це означає?»
• «Емоції і характер. У чому їхній взаємозв'язок?» • «Про мету життя і шляхи її здійснення»
Тематичні конференції:
• «Злочин і покарання» • «Свобода і відповідальність»
Години спілкування:
• «Світ моїх захоплень» • «Наші менші друзі»
Конкурси:
• «Моє інтерв'ю» • «Стаття до газети»
Ділові зустрічі з людьми різних професій:
Лекції лікарів для дівчат та хлопців (окремо)
• Бесіда-роздум «Мій слід у житті» • Операції «Милосердя», «Турбота»
Форми роботи з батьками
• Прес-конференції • Дні колективного відпочинку
•День сім'ї • Узагальнення досвіду батьків
•Диспути • Батьківські вечорниці
• Сімейні свята • Конкурси |