Результати і досягнення своєї педагогічної діяльності у вигляді майстер-класу презентувала колегам учитель української мови та літератури Єгоренко О.М.
Тема. Досвід та перспективи впровадження українознавчого компонента в різні сфери діяльності вчителя-філолога
Мета: ознайомити педагогів з перспективами впровадження українознавчого компонента на уроках української мови; підвищити теоретичний та методичний рівень педагогічної майстерності вчителів-філологів; розвивати їх уміння й навички працювати в групах.
Завдання:
1. Розкрити поняття «етнос», «сакральне».
2. Визначати етнічні особливості українців.
3. Показати прийоми практичної реалізації українознавчого компоненту.
4. Удосконалювати мовленнєво-комунікативні вміння.
Створення проблемної ситуації. «Метод Сократа»
Робота з малими фольклорними жанрами Робота з текстом. Засвоєння елементів інтер’єру
Вправа «Настрій на творчість» «Віднови інформацію»
Вправа «Чарівна акварель»
Вправа «Чарівна акварель» Презентація робіт
Рефлексія. Вправа «Будівничі» Творчі роботи учасників майстер-класу
|