Головна| Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS                                      Четвер, 02.05.2024, 21:43  
наша шкільна країна 
    Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2  Покровської міської ради Донецької області      

Ви увійшли як Гість          Група "Гости"            Вітаю Вас Гість          Увага!            ***    Шановні батьки! ЗОШ №2 Покровської міської ради Донецької області оголошує прийом учнів до 1-х  класів на 2023-2024 навчальний рік. Будемо раді прийняти Вашу дитину у нашу шкільну родину.  Увага! Набір до 1 класу (2023-2024 н.р.), який  працюватиме за програмою науково-педагогічного проекту "Інтелект України" розпочався.  Поспішайте.             *** НЕ КАЖІТЬ, ЩО У ВАС НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ. ЙОГО У ВАС РІВНО СТІЛЬКИ Ж, СКІЛЬКИ ЙОГО БУЛО У МІКЕЛАНДЖЕЛО, ЛЕОНАРДО ДА ВІНЧІ, АЛЬБЕРТА ЕЙНШТЕЙНА, БІЛА ГЕЙТСА. (Джексон Брау)    ***ЛЮДИНА ОСВІЧЕНА ТА, ЯКА ЗНАЄ ДЕ ЗНАЙТИ ТЕ, ЧОГО ВОНА НЕ ЗНАЄ. (Георг Зіммель)***        .***     НЕЗАМІННИХ ЛЮДЕЙ НЕМАЄ. АЛЕ Є ТІ, КОГО НЕ ХОЧЕТЬСЯ ЗАМІНЮВАТИ                    ***)    *** 
Меню сайту
Категорії розділу
нарадча вчительська кімната [129]
рекомендації, поради, інструкції
Голос профкому [8]
сторінка психолога [12]
Класному керівнику [41]
МО вчителів математики [10]
МО вчителів Мистецтво+Культура+Технології [50]
МО вчителів початкових класів [37]
МО вчителів украiiнськоi мови та лiтератури [24]
МО вчителів вчителів суспільних дисциплін [0]
МО учителів англійської мови [16]
МО вчителів природничого циклу [15]
МО вчителів російської мови [0]
Міні-чат
Наше опитування
хто, на вашу думку, допоможе вам у складній ситуації

Всього відповідей: 61
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 

 

mongovua

umo

Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації

Інститут модернізації змісту освіти

nus

osnova

Портал освітян України

Учительська

Головна » Учительська » шкільні МО » МО учителів англійської мови

Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес
 
                          Шкільне методичне об'єднання вчителів іноземних мов
 
              Впровадження інноваційних технологій у навчальний процес
 
   Сучасне суспільство потребує людей творчих, талановитих, здатних мислити нестандартно. Отже, головним завданням педагога є залучення учнів до активної та самостійної творчої діяльності.
    Засобами іноземної мови можна і треба розвивати навички творчого мислення дітей, воно є інструментом розвитку мовленнєвих знань, умінь та навичок. Отже, пристосовуючись до методики складання сучасного уроку, вчителі іноземних мов ЗОШ №2 працюють над інтерактивними, ігровими, проектними та інформаційними технологіями особистісно-орієнтованого навчання.
    Серед інтерактивних форм роботи, які використовуються на уроках іноземної мови, слід відзначити такі:
  -“Шість капелюхів мислення”. Цей метод був розроблений британським психологом  Єдвардом де Боно. Його активно використовують у своїй практиці багато відомих корпорацій, таких як British Airways, IBM, DuPont та інші. В основі полягає концепція паралельного мислення, де рішення народжується при зіткненні думок, у дискусії. Метод є різновидом “мозкового штурму” та орієнтований на організацію мовленнєвої та розумової діяльності, він дозволяє зробити розумову діяльність більш яскравою та продуктивною, долучити до обговорення учнів, які зазвичай соромляться брати участь колективних видах діяльності. Але організація роботи за цим методом потребує багато часу.
• “Ажурна пилка” як інтерактивна форма вперше була використана американським психологом Елліотом Аронсоном у 1978 році. Педагог спонукає учнів до спільної праці, формує команди, де кожному дається тільки частина інформації, необхідної для виконання завдання.  Таким чином, учні мають навчити один одного, допомогти іншому. Це дозволяє їм стати  союзниками, встановити дружні відносини, вчитель створює ситуацію успіху для дитини, допомагає підвищити самооцінку та інтерес до вивчення предмету.
• Робота в групах, та парах. Ця форма роботи дає можливість більшості учнів висловитися, добре засвоюється навчальний матеріал, формується критичне мислення , а стосунки вчителя та учня набуваюсь характеру співпраці. Така робота дозволяє вчителю виконувати організаційну функцію, вчити учнів культурі ведення діалогу, розподіляти обов'язки , відстоювати свою точку зору, спілкуватися. Що стосується роботи в парах, ця форма особливо ефективна на початковому етапі навчання. Під час роботи кожен працює активно, всупереч тому, що увага дітей молодшого віку нестійка і вони часто відволікаються. Також, робота в парах та групах дозволяє слабкому учневі одержати допомогу. Основна складність полягає в оцінюванні, треба оцінити кожного об'єктивно та чітко визначити коефіцієнт корисної діяльності учня. Складно також об'єднати учнів у групи, кожен має свій рівень володіння мовою і вчителю треба здійснювати диференційований підхід на етапі підготовки групових завдань.
• “Коло ідей”. Кожному учаснику групи задається питання, відповіді записуються на аркуші, потім відбувається обговорення  та обмін результатами  роботи мікрогруп.  Як було зазначено вище, складність використання цієї форми також полягає в оцінюванні та в тому ,щоб навчити учнів виконувати подібні завдання.
Що стосується ігрових форм, які активно використовуються вчителями іноземних мов на початковому етапі навчання, слід зазначити що гра - це спосіб життя дитини, тому, граючись, вона засвоює підсвідомо надзвичайно багато інформації. Але підготовка до такого уроку трудомістка, потрібно додаткове обладнання, правильне оформлення.
Прагнучи зробити урок сучасним та цікавим, вчителі іноземних мов часто використовують такі види роботи, як захист проектів. Індивідуально чи у групах, учневі надається можливість виконати роботу, побудовану на знаннях, уміннях та навичках, здобутих впродовж певного періоду.  Проектні роботи ідеальні для різнорівневих груп, оскільки кожне завдання може бути виконане учнями з різним рівнем підготовки, така форма роботи мотивує та захоплює учнів, вчить знаходити, відпрацьовувати, систематизувати інформацію, виділяти головне. Щодо складнощів, то їх менше при індивідуальній роботі, та вони полягають в оцінюванні при колективному створенні проекту.
На сучасному уроці англійської мови обов'язково використовувати інформаційні технології.  Презентація, перегляд відео, прослуховування автентичних текстів як засіб ознайомлення з новим матеріалом, користуєються успіхом, дозволя зацікавити учнів. Підготовка такого матеріалу потребує часу та зусиль з боку вчителя, а також необхідного обладнання.
Але використанн інновацій на уроках англійської мови - це вимога часу. Всі труднощі,  об'єктивні та суб'єктивні,  треба долати, щоб досягти високого результату у навчанні учнів. 
 
Категорія: МО учителів англійської мови | Додав: vorobiova83 (26.11.2015)
Переглядів: 387 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Погода у Покровську

Безпека в Інтернеті

Видавництво «Шкільний світ»
Календар
Архів записів
Пошук

   

          ЗОШ №2  Покровської міської ради  Донецької обл. 

  Copyright MyCorp © 2013

Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz