Головна| Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS                                      Четвер, 02.05.2024, 20:31  
наша шкільна країна 
    Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2  Покровської міської ради Донецької області      

Ви увійшли як Гість          Група "Гости"            Вітаю Вас Гість          Увага!            ***    Шановні батьки! ЗОШ №2 Покровської міської ради Донецької області оголошує прийом учнів до 1-х  класів на 2023-2024 навчальний рік. Будемо раді прийняти Вашу дитину у нашу шкільну родину.  Увага! Набір до 1 класу (2023-2024 н.р.), який  працюватиме за програмою науково-педагогічного проекту "Інтелект України" розпочався.  Поспішайте.             *** НЕ КАЖІТЬ, ЩО У ВАС НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ. ЙОГО У ВАС РІВНО СТІЛЬКИ Ж, СКІЛЬКИ ЙОГО БУЛО У МІКЕЛАНДЖЕЛО, ЛЕОНАРДО ДА ВІНЧІ, АЛЬБЕРТА ЕЙНШТЕЙНА, БІЛА ГЕЙТСА. (Джексон Брау)    ***ЛЮДИНА ОСВІЧЕНА ТА, ЯКА ЗНАЄ ДЕ ЗНАЙТИ ТЕ, ЧОГО ВОНА НЕ ЗНАЄ. (Георг Зіммель)***        .***     НЕЗАМІННИХ ЛЮДЕЙ НЕМАЄ. АЛЕ Є ТІ, КОГО НЕ ХОЧЕТЬСЯ ЗАМІНЮВАТИ                    ***)    *** 
Меню сайту
Категорії розділу
нарадча вчительська кімната [129]
рекомендації, поради, інструкції
Голос профкому [8]
сторінка психолога [12]
Класному керівнику [41]
МО вчителів математики [10]
МО вчителів Мистецтво+Культура+Технології [50]
МО вчителів початкових класів [37]
МО вчителів украiiнськоi мови та лiтератури [24]
МО вчителів вчителів суспільних дисциплін [0]
МО учителів англійської мови [16]
МО вчителів природничого циклу [15]
МО вчителів російської мови [0]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 289
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 

 

mongovua

umo

Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації

Інститут модернізації змісту освіти

nus

osnova

Портал освітян України

Учительська

Головна » Учительська » шкільні МО » МО учителів англійської мови

Майстер-клас з теми "Тренінг, як форма комплексного використання методів навчання учнів на уроках англійської мови"
Доброго дня! Вас вітає вчитель англійської мови ЗОШ № 2 Анасенко Н. О. 
Головною метою навчання іноземній мові у сучасній школі вважаю розвиток особистості школяра, здатного та готового здійснювати міжособистісне та міжкультурне спілкування із носіями мови. До цього треба прагнути, тому протягом чотирьох років працюю над методичною проблемою «Формування та розвиток комунікативної компетентності учнів»
Використовую комунікативно орієнтований підхід, ключовим принципом якого є орієнтація на оволодіння мовою як засобом спілкування в реальній життєвій ситуації, яка актуальна для учнів. Найбільш ефективною формою організації навчальної діяльності учнів вважаю групову роботу, яка забезпечує індивідуальний розвиток кожної дитини,  формує міжособистісний інтелект, тобто розвиває комунікативні здібності. Дуже подобається тренінг. Його елементи можна з легкістю використовувати на уроках, деякі етапи тренінгу можуть дублювати етапи уроку, урізноманітнювати та прикрашати його структуру.
Тема майстер-класу: «Тренінг як форма комплексного використання інтерактивних методів навчання учнів на уроках англійської мови з метою розвитку навичок говоріння». 
Мета: ознайомлення з досвідом роботи з розвитку комунікативної компетентності учнів шляхом впровадження тренінгових технологій, підвищення навчальної мотивації.  
Завдання: 
• Ознайомлення учасників з тренінговими технологіями та їх застосуванням на уроках англійської мови.
• Сприяння у учасників майстер – класу розвитку здібності до найбільш повного пізнання себе та співрозмовників. 
• Оволодіння прийомами міжособистісної взаємодії для підвищення її ефективності.
Головна ідея майстер-класу: Тільки процес спілкування, взаємних дій здатний стати індикатором успішної соціалізації особистості, підвищення рівня комунікативної компетентності.
Теоретична база досвіду: дослідження вчених, методистів Пасова Юхима Ізрайловича, який розкрив сутність, принципи та зміст комунікативного методу навчання іноземному говорінню, Мільруда Радислава Петровича, автора навчально-методичного комплексу «Starlight».
Технології, які використані в майстер-класі: 
• Тренінгові (автори В. Гузєєв, А. Прутченков) 
• Інтерактивні (автор О.І.Пометун)
Методи, які мають бути продемонстровані:
• «Кущ асоціацій»
• Дискусія
  Прийоми:
• Мозковий штурм
• Рольова гра
• Рефлексійний. 
Ваша участь у майстер - класі дозволить побачити деякі ефективні технології розвитку навичок говоріння на уроках англійської мови, що використовую я,  формування  в учнів позитивної навчальної мотивації до вивчення предмету. 
 
Шановні колеги, запрошую вас до співпраці. Об’єднаємося у групи за допомогою англійської лічилочки.
 
This stick will tell the one we choose 
To be the lord in shining shoes 
To rule lands both near and far 
The stick says you wiil be king tsar!
 
 I like coffee, I like tea
I like you to come with me!
 
Перша група сідає за стіл з українським прапором, друга – з англійським. 
Тренінг спрямований на стимулювання того позитивного, що є у кожної людини, на вироблення життєвих вмінь та навичок, які сприяють досягненню задоволення спілкуванням. Пропоную:
Вправа 1. «Хеллоу» Вам необхідно обговорити в групах, що ви очікуєте від участі у цьому майстер-класі та сказати на англійській мові декілька приємних слів іншій групі колег, побажати досягти успіху (на підготовку надається 1хвилина).
 
You should talk over your expectations from the workshop and say some pleasant  greeting words to the other group of our colleagues and wish them good luck. 
 
Об’єднати в групи учнів можна по-різному: за врахуванням рівня навчальних досягнень з предмету (тоді слід продумати диференційовані завдання), за бажанням учнів (тоді треба правильно розподілити обов’язки між учасниками), в нашій ситуації  - спілкування з випадковими людьми.
 
Отже, вашій увазі пропонується І етап тренінгових технологій - психологічний настрій на успіх в навчальній діяльності, очікування. 
 
Дякую. Оцінюючи вашу роботу на високий рівень, буду дарувати вам квіти. 
 
Сідайте зручно. Глибоко вдихніть, звільніться від усього, що вас хви¬лює. Сьогодні ви будете навчатися говорінню у грі, розв'язуючи при цьому важливі проблеми. Гра дає відчуття спокою, де є свобода вибору і сво¬бода творення. (Пауза.) Відчуйте, як у вас прокидається творчість, активність, яка заряджає енергією всіх навколо. (Пауза.)
Кожен із вас — творча особистість. Ваша творчії натура налаштована на фонтан думок, ідей, пропозицій.
 
Sit comfortable, make a deep breath, feel free from everything that disturbs you. Today you’ll learn to speak during a game, solve some interesting and important problems. Feel the awakening of activeness, creativity that charges all around with energy. Each of you is a creative personality and your creative group is inclined to the fountain of ideas.
 
Вправа 2. «Турагенство». Ви працівники туристичного агентства, креативні, досвідчені, комунікабельні. Проведіть невеличку дискусію. Що ви можете пропонувати мандрівнику–англійцю подивитися в Україні, мандрівнику-українцю  - в Англії. У вас 3 хвилини на підготовку.
 
  Task 2 “Travel agency”
  You are travel agents, creative, experienced and communicative. You’ve got the pictures of the most famous and popular with tourists sites of Ukraine and Great Britain.  I want you to discuss it and choose the only one that you would recommend your client to visit, and then to explain your choice. 
 
Технологія тренінг-гра (у даному випадку рольова гра, саме вона мотивує мовленнєву діяльність). Метод дискусія.
 
                                                   Askania-Nova Nature Reserve
  It is Europe only remaining untouched fescue and feather grass steppe area and therefore is of cultural , scientific and natural interest. The Askania-Nova Reserve , which is over 110 years old, is among Ukraine’s most important national parks.  It spans an area of 11054 hectares. 
  Among its attractions are great many species of animals and the botanical gardens , which boast great number of artificial ponds and various plants from all the climatic zones of the planet.
 
 
                                                    The Museum of folk architecture and rural life
  It is situated in the picturesque setting of Pirohovo village to the southwest of Kiev. It’s an open-air museum that occupies 150 hectares with the unique collection of folk architecture from all regions of Ukraine. The visitors are welcome not only to admire rare exhibits but also visit folk crafts shops and a traditional serving Ukrainian cuisine.
   
 
                                                                        Khortytsa Island
  The biggest on the Dnipro River , Khortytsa Island was announced a natural reserve. It has become the place of numerous archeological and historical findings. You can have great fun viewing a Cossack equestrian show on the island of Khortytsa. Nowadays it is historical-cultural complex “Zaporizhian Sich”. Everyone can be found in the atmosphere of the Cossacks’ Independent Republic of those times to see the way of living of our courageous ancestry in the kuren, call at the church, to see the craftsmen works, to watch their riding skills.
 
 
                                                                  Kyiv-Pechersk Lavra
  Do you want to see shoed flea, ancient manuscripts , Scythian gold  surrounded by magnificent baroque architecture? Then welcome to Lavra, whose domes have been overlooking the slopes of the Dnipro for a thousand years. Trinity Church , the Assumption Cathedral, the Refectory Church and the labyrinth of the Near and Far caves with their relics and saints  are real masterpieces of world architecture. It is one of the largest museums in Kyiv. Its territory contains several museums, all of them are protected by UNESCO as objects of world cultural heritage. It was named one of the 7 wonders of Ukraine.
 
 
                                                                     Hoverla
  Deciding to climb Hoverla, you get a wonderful opportunity to spend two great days in a nice company of professional alpinists, to ascend the highest summit of Ukraine. The view you can see from there, is considered as the most beautiful in the Carpathians. After the photo session of proud and happy climbers on the top, you can relax in a real Carpathian bath with sauna switches from spruce, aroma oils and funny stories of the guides.
 
 
                                                                   St. Sophia’s Cathedral
  The Cathedral of St.Sophia, where the princes of Kyiv were crowned in the years of Kyivan Rus, has outstanding mosaics and frescoes dating back to the 11th century. It is the oldest of the standing Kyiv churches. Nowadays the cathedral building is a part of the Museum.
                                                                   
 
  
                                                              Stonehenge
  It is surely the Britain’s greatest national icon, symbolizing mystery, power and endurance. It’s original purpose is unclear to us, but it certainly wasn’t constructed for any casual purpose. Only something very important to the ancients would have been worth the effort that it took to construct Stonehenge. Today it’s an awe – inspiring sight and no travel around Britain should admit it.
 
 
 
                                                                 Big Ben
  The Houses of Parliament and Elizabeth Tower, commonly called Big Ben , are among London’s most iconic landmarks. The clock tower looks spectacular at night when the four clock faces are illuminated.
 
 
 
                                                             Buckingham Palace
  With the architecturally defined profile, this is one of London’s most popular historical buildings. It is the official residence of the British Queen  and one of the most interesting places in London for the tourists which are attracted  here also by the ceremony of changing of the Guard that takes place daily at 11.
 
 
 
                                                          Westminster  Abbey
  All are welcome here and it’s free to attend services. Westminster Abbey is one of the world’s  greatest churches, with a history stretching back over thousand years and an essential part of any trip to London. 
  Kings, queens, statesmen, and soldiers, poets, priests and heroes – the Abbey is a must-see living pageant of the British history. Every year it welcomes over 1 million visitors who want to explore this wonderful 700-year-old building.
                                                            
 
                                                             Snowdonia
  The Snowdonia national park boasts vast areas of natural beauty and unique scenery. The park, which covers 138 square miles, has so much to offer to visitors that if you are visiting it for the first time you will wonder why it took you so long to do it.  Whether you are coming for pulse raising activity or for simply standing and admiring the Snowdonia Mountains, lakes, rivers and forests, you will not be disappointed. The landscape is breathing and unique. It’s best known for hiking, vintage steam railway that climbs the highest peak in Wales – Snowdon.
 
                                                                    The British Museum
  Visiting the British Museum is free. It’s one of the largest museums in the world. It has remarkable collection spans over two million years of human history.  You can enjoy a unique comparison of the treasures of world cultures under one roof , centred around the magnificent Great Court.
  World-famous objects such as the Rosetta Stone, Parthenon sculptures and Egyptian mummies are visited by up to six million visitors per year.
 
 
 
 
                                                            The Giant’s Causeway
  Flanked by the wind North Atlantic Ocean and a landscape of dramatic cliffs, for centuries the Giant’s Causeway has inspired artists, stirred scientific  debate and captured the imagination of all who see it. The dramatic sight has inspired legends of giants striding over the sea to Scotland, but they were really formed by volcanic activity some 50-60 million years ago.
  Why not experience the Giant’s Causeway for yourself?   Visit the world-famous basalt columns, looking out of the sea. 
 
 
Дякую.  (Квіти)
 
Вправа 3. «Очами іноземця». Уявіть собі ситуацію. Ви, українці, (до першої групи) опинилися в Великобританії, залишилися на самоті, без гіда. Обговоріть, будь ласка, що вас могло би здивувати? Що там не так, як вдома? Ви, громадяни Англії, (до другої групи) опинилися в Україні, подивіться на неї очами іноземця. (Ментальність особливості національного етикету). Запишіть спочатку всі ідеї, потім оберіть кращі.  У вас 3 хвилини. 
 
Task 3 “The peculiarities of national etiquette”
  Every nation has its unique culture, mentality, national etiquette, character and superstitions. Our everyday life and everything around is very usual to us, but let’s imagine we found ourselves in the other country, alone, without a guide. Try to look at it from the other point of view, from the point of view of a foreigner, of a quest. What would you see?  Think of the things we don’t notice, but that would certainly be strange or surprising to a guest. Here are some useful tips to help you.
 
Вашій увазі  застосування тренінгу-дискусії.
Прийом «Мозковий штурм».
Ігор Семенович Кон, філософ, вчений, вважає, що «єдиний спосіб викликати глибокий  емоційний відгук підлітка – поставити його перед цікавою для нього проблемою, яка примушує самостійно міркувати» і генерувати ідеї. 
 
Дуже дякую. Ви були активними, пропонували цікаві ідеї. (Квіти)
 
Час відпочити.
Вправа 3. «The best day». Згадайте найщасливішу подію або навіть мить у вашому житті, спробуйте перенестись туди, відчути ті самі почуття комфорту, радощі, сюрпризу.  
(Музика, слайд). 
 
            Task 4 “The best day”
            Try to remember the happiest event of your life, or even some happy moment. Try to carry yourself there, feel the same emotions, feel comfortable, happy, pleased.
 
 
 
Прийом релаксації. 
 
Що викликає  в нас радість, комфортні почуття, дозволяє розслабитись, відчути себе щасливими? Запишіть, будь ласка, свої пропозиції на променях сонечка. 
 
            What makes you happy? Comfortable?  Satisfied? Relaxed? It can be anything: weather, landscape, silence, book, dish, your child’s laugh and so on.  Name these things and write them on these sun rays.
 
 
Це вправа 4. Метод «Кущ асоціацій». (1 хвилина)
 
Дякую. (Квіти)
А чи не доставляє нам приємних хвилин смачне оригінальне блюдо? Звичайно.
 
Вправа 5. Інтерв’ю – реклама.  Складіть по два цікавих питання про національне блюдо України чи Англії. Продумайте рекламний вислів про блюдо, яке слід пропонувати іноземцю. (3 хвилини). Візьміть інтерв’ю. 
 
 
Task 5 “Interview – advertisement”
   So we can see that pleasure and delight seems to be tempered by the whole series of different things. It’s a well known fact that food is one of them. For example some original and delicious dish.  Make up an interesting question about national Ukrainian and British cuisine and interview each other. Then think over the advertisement slogan, the promotion slogan for it.
 
Questions: Is there any product which the description of Ukrainian cuisine would be incomplete without? Has it got any outstanding qualities?
 
Answer: The description of of Ukrainian cuisine would be incomplete without “salo” (pork fat). Sometimes Ukrainians joke: “Salo is our national pride”. Placing a sliced salo on black bread with garlic and salt will make it especially delicious. There is a curious fact about salo. In the mountains at high altitude alpinists usually lose their appetite. Very often they can’t even look  at food without negative emotions. Salo is practically the only product, which doesn’t cause food troubles at high altitude.
 
Promo slogan: There is no such thing as bad salo. It can only be good or excellent.
 
Question:   Can you name any dish that is the zest of your national cuisine,  something that you are proud of?
 
Answer: Haggis is the dish od ancient Scottish origin. It usually consists of heart, liver and lungs of a ship mixed with onions, salt and pepper. The ingredients are placed into the stomach bag of a sheep and boiled for three hours.  Haggis is very popular with tourists, it is the national pride and flagship of Scotland.
 
Promo slogan: Haggis and a loyal dog are all a man needs for happiness. (Scottish proverb)
 
Спасибі. (Квіти)
 
     
Besides, the haggis is such an essential part of Scottish cuisine that it was poetized by the outstanding Scottish poet Robert Burns in his “Address to a Haggis”. And here are some lines from it:
 
 You powers who make mankind your care
And dish them out their meals
Old Scotland wants no watery food
That splashes in dishes
But if you with her grateful prayer
Give her a haggis!
 
«Ода шотландскому пудингу Хаггис»
 Молю я промысел небесный
И в будний день, и в воскресный
Нам не давай похлебки пресной
Яви нам благость
И ниспошли родной чудесный
Горячий Хаггис!
 
Вправа 6. «Подарунок». Найкращий подарунок – квіти. Пропоную групам скласти букети та подарувати іншій групі. На кожній квітці висловіть свою думку щодо майстер-класу, своєї участі в ньому, здійснення очікування. Будь ласка.
 
There is a tradition of giving flowers both in Ukraine and Great Britain. I want the groups to follow it and give a bouquet to each other. Please write your opinion about the workshop, your impressions of participation in it. Then you should  come here and stick it to Ukrainian or British vase.
 
 Це рефлексійний прийом. (вази українська і англійська)
 
     Дуже дякую всім за співпрацю. Давайте підведемо підсумки. Ви активно спілкувалися, висували цікаві оригінальні ідеї, спробували попрацювати агентами туристичної фірми,  згадали місця в Україні та Англії, які приваблюють мандрівників, особливості національного етикету, ментальності. Досягли успіху у створенні реклами блюд.   А головне  оволоділи прийомами міжособистісної взаємодії для підвищення її ефективності. 
Сподіваюсь, що робота під час майстер-класу була корисною.
 
I’m so grateful for your partaking in the workshop. Let’s sum it up. You communicated actively, brought some original and interesting ideas to the focus, tried yourselves as travel agents, remembered some places of interest in both countries, the peculiarities of national etiquette, mentality, succeeded  in creating ads about national cuisine and the main thing is that you mastered the techniques of interpersonal incorporation for  making it more effective.
I hope you participation in the workshop was useful.
 
 
 
 
 
Категорія: МО учителів англійської мови | Додав: vorobiova83 (26.11.2015)
Переглядів: 606 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Погода у Покровську

Безпека в Інтернеті

Видавництво «Шкільний світ»
Календар
Архів записів
Пошук

   

          ЗОШ №2  Покровської міської ради  Донецької обл. 

  Copyright MyCorp © 2013

Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz