Головна| Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS                                      Неділя, 19.05.2024, 10:16  
наша шкільна країна 
    Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2  Покровської міської ради Донецької області      

Ви увійшли як Гість          Група "Гости"            Вітаю Вас Гість          Увага!            ***    Шановні батьки! ЗОШ №2 Покровської міської ради Донецької області оголошує прийом учнів до 1-х  класів на 2023-2024 навчальний рік. Будемо раді прийняти Вашу дитину у нашу шкільну родину.  Увага! Набір до 1 класу (2023-2024 н.р.), який  працюватиме за програмою науково-педагогічного проекту "Інтелект України" розпочався.  Поспішайте.             *** НЕ КАЖІТЬ, ЩО У ВАС НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ. ЙОГО У ВАС РІВНО СТІЛЬКИ Ж, СКІЛЬКИ ЙОГО БУЛО У МІКЕЛАНДЖЕЛО, ЛЕОНАРДО ДА ВІНЧІ, АЛЬБЕРТА ЕЙНШТЕЙНА, БІЛА ГЕЙТСА. (Джексон Брау)    ***ЛЮДИНА ОСВІЧЕНА ТА, ЯКА ЗНАЄ ДЕ ЗНАЙТИ ТЕ, ЧОГО ВОНА НЕ ЗНАЄ. (Георг Зіммель)***        .***     НЕЗАМІННИХ ЛЮДЕЙ НЕМАЄ. АЛЕ Є ТІ, КОГО НЕ ХОЧЕТЬСЯ ЗАМІНЮВАТИ                    ***)    *** 
Меню сайту
Категорії розділу
нарадча вчительська кімната [129]
рекомендації, поради, інструкції
Голос профкому [8]
сторінка психолога [12]
Класному керівнику [41]
МО вчителів математики [10]
МО вчителів Мистецтво+Культура+Технології [50]
МО вчителів початкових класів [37]
МО вчителів украiiнськоi мови та лiтератури [24]
МО вчителів вчителів суспільних дисциплін [0]
МО учителів англійської мови [16]
МО вчителів природничого циклу [15]
МО вчителів російської мови [0]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 289
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 

 

mongovua

umo

Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації

Інститут модернізації змісту освіти

nus

osnova

Портал освітян України

Учительська

Головна » Учительська » шкільні МО

У розділі матеріалів: 342
Показано матеріалів: 311-320
Сторінки: « 1 2 ... 30 31 32 33 34 35 »

Назва: Педагогічно-програмний засіб „Віртуальна фізична лабораторія 10-11 кл.”
Рік: 2004
Розмір: 571 МБ

Системні вимоги:

материнська плата (на базі чіпсета Intel);
процесор типу Intel Celeron 400 MHz (рекомендовано 800 MHz);
32 Мб ОЗП (рекомендовано 128 Mб);
HDD 20 Gb;
відеокарта SVGA 16 Мб;
відеомонітор SVGA 15” LRNI, 85 Hz, TCO-95;
CD-ROM 48-speed;
звукова карта 16 bit;

клавіатура PS/2 укр/рос/лат;


10 клас
Лабораторні роботи
Дослідне підтвердження закону Бойля-Маріотта
Вимірювання відносної вологості повітря за точкою роси
Визначення модуля пружності гуми
Визначення питомого опору провідника
Послідовне і паралельне з'єднання провідників
Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму
Спостереження дії магнітного поля на струм
Визначення заряду електрона
Лабораторний практикум
Дослідження залежності між тиском, об'ємом і температурою газу
Спостереження броунівського руху
Визначення коефіцієнту поверхневого натягу води методом відривання петлі
Визначення коефіцієнту лінійного розширення твердого тіла
Вимірювання відносної вологості повітря
Вимірювання електроємності конденсатора
Дослідження залежності опору металів від температури
Дослідження залежності опору напівпровідників від температури
Зняття вольт-амперної характеристики напівпровідникового діода
Вивчення транзистора
Розширення меж вимірювання амперметра і вольтметра
Вимірювання індукції магнітного поля постійного магніту

11 класс
Лабораторні роботи

1. Вивчення явища електромагнітної індукції
2. Визначення прискорення вільного падіння за допомогою маятника
3. Визначити показник заломлення скла
4. Спостереження інтерференції і дифракції світла
5. Визначення довжини світлової хвилі за допомогою дифракційної решітки
6. Спостереження суцільного і лінійчастого спектрів
7. Вивчення треків заряджених частинок за готовими фотографіями

Фізичний практикум
1.Визначення індуктивності котушки
2.Дослідження електромагнітних коливань за допомогою осцилографа
3.Вивчення резонансу в електричному коливальному контурі
4.Вивчення будови і дії трансформатора
5.Складання діючої моделі радіоприймача
6.Проведення якісного спектрального аналізу речовини
7.Вивчення явища фотоефекту
8.Вивчення іонізуючих випромінювань за допомогою газорозрядного лічильника та камери Вільсона.
9. Вивчення вільних і вимушених коливань

МО вчителів математики | Переглядів: 927 | Додав: viza | Дата: 16.03.2011 | Коментарі (0)

Назва: Педагогічний програмний засіб. Історія середніх віків. 7 клас

Розробник: ТОВ "Компанія "Дієз-продукт”
Формат: мультимедійний диск
Розмір: 1,7 Гб

Педагогічний програмний засіб «Історія середніх віків, 7 клас» (далі – ППЗ) розроблений відповідно до видання: «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Всесвітня історія. 5—12 класи.» — Київ-Ірпінь, «Перун». — 2005.
МО вчителів математики | Переглядів: 812 | Додав: viza | Дата: 16.03.2011 | Коментарі (0)

Автор-Ірина Глибицька
Формат:РРТ
Жанр:Навчання
Розмір:20 Мб
Звук:є
Кількість слайдів:35
Мова: українська

Чудова презентація - гра, яка допоможе діткам запамятати букви та співвіднести звук із буквою. Тут називається не буква (бе, еф тощо), а саме звук (як того вимагає підготовка до школи).
При наведенні мишкою літера виділяється та звучить, при натисканні переходить на слово-картинку, яке починається на обрану літеру.
МО вчителів початкових класів | Переглядів: 2082 | Додав: viza | Дата: 14.03.2011 | Коментарі (0)

Прiзвище, iм’я, по-батъковi дитини

Дата народження (число, мiсяць, рiк)

Дитячий садок

Склад сiм’ї (повна, неповна, кiлькiсть дiтей у сiм’ї)

Адреса (повнiстю, iндекс, район)

Телефон (домашнiй, мобiльний або контактний)

Батько (прiзвище, iм’я, по батьковi)

Мiсце роботи (посада, телефон)

Мати (прiзвище, iм’я, по-батьковi)

Місце роботи (посада, телефон)

Батько (прiзвище, iм’я, по-батьковi)

Місце роботи (посада, телефон)



Що ще Ви хотiли б повiдомити про свою дитину вчителевi? (Чи часто дитина хворiє, якi має хронiчнi захворювання, звички, особливi риси характеру, тощо).



Анкета для батькiв

Прiзвище, iм’я дитини_____________________________



1. Чи є у дитини бажання йти до школи?

а) Так; б) нi.

2. Чи відвiдувала дитина дитячий садок? Чи охоче туди ходила?

3. Як спiлкується з ровесниками?

а) Iнiцiативна; б) очiкує, коли з нею заговорять;

в) уникає спiлкування; г) має труднощi в спiлкуваннi.

4. Як розпочинає спiлкування з дорослими?

а) Спілкується спокiйно; б) є обережною; в) складно, особливо з незнайомими.

5. Чи знає дитина:

а) букви (всi, деякi); б) вмiє читати (по складах, словами);

в) вмiє лiчити (в межах 10, 20); г) вмiє додавати (в межах 10, 20);

д) вмiє віднімати (в межах 10, 20).

6. Що Вас хвилює в дитинi?
МО вчителів початкових класів | Переглядів: 960 | Додав: viza | Дата: 13.03.2011 | Коментарі (0)

       З метою визначення рівня засвоєння учнями загальноосвітніх навчальних закладів навчального матеріалу, передбаченого Державним стандартом базової загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 24 від 14 січня 2004 р., та якісної підготовки проекту нового Державного стандарту змісту освіти у 5-8 класах проводяться підсумкові контрольні роботи з української мови, математики, історії України, іноземної мови (перша мова – англійська, французька, німецька) та російської мови (у школах (класах) з російською мовою навчання).
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 16.02.2011р. № 141 надсилаємо методичні рекомендації (затверджені листом МОН № 1/9-151 від 04.03.2011) щодо особливостей проведення підсумкових контрольних робіт у 2010/2011 навчальному році що додаються.

Підсумкові контрольні роботи у 5-8 класах загальноосвітніх навчальних закладів проводяться письмово з таких предметів: українська мова, математика, історія України, іноземна мова (перша мова — англійська, французька, німецька) та російська мова (у школах з російською мовою навчання).
Дату проведення підсумкових контрольних робіт визначають Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у період з 10 по 20 травня цього року.

Варіанти завдань підсумкової контрольної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади за посібниками, зазначеними нижче.
Навчальні заклади визначають не менш ніж п’ятнадцять варіантів для кожного класу (для іноземної мови - не менше ніж десять). Якщо кількість учнів у класі менша за п’ятнадцять, кожен з них отримує окремий варіант. Якщо наповненість класу перевищує 15 осіб (для іноземної мови - десять), той самий варіант не може повторюватись більше ніж двічі, якщо наповненість класу перевищує 30 осіб — більше ніж тричі.

На проведення підсумкової контрольної роботи відводиться 45 хвилин, з іноземної мови – 90 (на окремих уроках). Відлік часу починається після вступної бесіди вчителя та інструктажу.
нарадча вчительська кімната | Переглядів: 484 | Додав: viza | Дата: 11.03.2011 | Коментарі (0)

ккккккк
МО вчителів украiiнськоi мови та лiтератури | Переглядів: 523 | Додав: viza | Дата: 11.03.2011 | Коментарі (0)

Розробки занять підготовчих курсів для майбутніх першокласників
ЗАНЯТТЯ 5
Тема. Людина

Мета: засвоїти слова до зазначеної теми; розвивати мовлення дiтей; ввести поняття попереднє, наступне число.

Хід заняття

1. Повторення матерiалу

Гра «Зваримо борщ», «Зваримо компот». (Дiвчата стають у коло, передають одна однiй iграшкову каструлю, по черзi називають овочi, якi необхiдно взяти, щоб зварити борщ; аналогiчно хлопцi «варять компот»).

2. Вивчення нового матеріалу

Засвоєння слiв: обличчя, очi, вії, брови, нiс, вуха, щоки, підборiддя, волосся, долоні. Використовуємо ляльку або малюнки; уривок iз казки «Золотий ключик, або пригоди Буратiно» (див. додаток).

- А тепер спробуйте вiдгадати загадки.

• Дуже довга в нього шия

Та смугаста, як у змiя.

Через це через паркан

Заглядає, нiби кран. (Жираф)

• Довгi ноги, довгий нiс,

Прилетiв — обiд принiс:

Смачних жабенят

Для своїх малят. (Журавель)

• Довгi вуха, куций хвiст,

Моркву i капусту їсть.

В снiжну зиму залюбки

Обгризає яблуньки. (Зайчик)

• Є голова, та нема волосся,

Є очi, та немає брiв,

Є крила, та не лiтає,

В холодi - не мерзне,

Спеки не боїться. (Риба)

3. Робота зi звуками

Дiти, який перщий звук в словi риба? Сьогоднi ми потренуємося вимовляти цей звук чiтко та виразно.

Чистомовка

Ро-ро-ро — їхали в метро.

Рi-рi-рi — Живемо у добрi.

Ра-ра-ра — Починається гра.

Ру-ру-ру — Дуже хочем грати в гру.

Рi-рi-рi — Новi правила у грi.

4. Фiзкультхвилинка (вправи на увагу з використанням нових слiв).

5. Математика

Поняття пепереднє число, наступне число.

6. Фiзкультхвилинка.

Раз, два — дерева,

Три, чотири — вийшли звiрi,

П’ять, шiсть — пада лист,

Сiм, вiсiм — птахи в лiсi.

Дев’ять, десять — це сунички

Пiдвели червонi личка.

7. Робота в зошитi

8. Пiдсумок заняття




читати далi
МО вчителів початкових класів | Переглядів: 1357 | Додав: viza | Дата: 07.03.2011 | Коментарі (0)


ЗАНЯТТЯ 1
Тема. Знайомство. Школа

Мета: познайомитися з учнямн; повторити правила спiлкування з дорослими, однолiтками; ознайомити учнiв iз зошитом в клітинку, вимогами до оформлення зошита; повторити назви геометричних фiгур; поняття «ліворуч», «праворуч».

Хiд заняття

1. Знайомство з дiтьми

2. Ознайомлення зi словами: учитель, учень, учениця, учнi, школяр, школярка, школярi.

Загадки

· В сумцi — зошити, буквар.

То до шкоди йде... (школяр).

· Дає здоров’я спорт,

Вагу — солодкий торт,

Мед — працьовитi бджоли,

Знання глибокi — ... (школа).

3. Вивчення вiрша

Спитає вчитель — треба встать,

Дозволить сiсти,— тихо сядь,

Сказати хочеш,— не шуми,

А тiльки руку піднiми.

4. Слова ввiчливостi, привiтання: «Доброго ранку», «Добрий день», «Добрий вечір», «Привiт» (для друзiв),«До побачення», «На все добре».

5. Обговорення ситуацiї

ЗАПАМ’ЯТАЛА

Научила доню мати

«До побачення» казати

І дiвча отi слова

Нi на мить не забува.

Ступить з двору на порiг:

— До побачення!— до всiх...

— Чи правильно вживала дiвчинка слова «До побачення?» Коли потрiбно їх казати?

6. Фiзкультхвилинка.

Раз, два — дружно встали,

Велетнями ми всi стали.

Руки в сторони, як крила,

І на пояс — три-чотири.

Вправо, влiво повернулись,

Нахилились i прогнулись.

Раз — присiли, два — присiли,

І за парти тихо сiли.

7. Розвиток мовлення. Робота зi звуками

— Послухайте вiрш про сома (малюнок) i скажiть, який звук повторюється найчастiше?

Сом наївся досхочу:

Ситно сому-вусачу.

Спочиває сивий сом:

— Ой, солодкий сниться сон!

— Де живе сом? Придумайте слова, якi починаються на букву С.

8. Математика

— Давайте порахуємо, скiльки дітей прийшло сьогоднi на заняття.

— Скiльки дiвчат? Скiльки хлопцiв?

(Повторення геометричних фігур. Ознайомлення iз зошитом. Робота в зошитi.)

9. Пiдсумок заняття. Повторення вивченого



читати далi
МО вчителів початкових класів | Переглядів: 8465 | Додав: viza | Дата: 07.03.2011 | Коментарі (0)

Хорошо, что на мирной земле
Мы живем и не знаем проблем!
И желаем защитникам всем
Воевать не пришлось, чтоб совсем!

Поздравляем мы с праздником вас -
Всех мужчин, вас надежнее нет!
Мы под вашей защитой сейчас!
И так будет всегда, много лет!

Голос профкому | Переглядів: 584 | Додав: viza | Дата: 06.03.2011 | Коментарі (1)

Новорічне свято для дітей членів профспілки
Голос профкому | Переглядів: 482 | Додав: viza | Дата: 06.03.2011 | Коментарі (0)

Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Погода у Покровську

Безпека в Інтернеті

Видавництво «Шкільний світ»
Календар
Архів записів
Пошук

   

          ЗОШ №2  Покровської міської ради  Донецької обл. 

  Copyright MyCorp © 2013

Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz